Wij geloven in digitale strategieën die evolueren. Iets van de voren vastomlijnd maken en denken dat dit gaat werken is niet meer van deze tijd. Alles om ons heen verandert zo ontzettend snel dat we onze plannen elke keer moeten aanpassen. Het is een proces van bedenken, meten, leren en verbeteren. Wel moeten we met elkaar de kaders helder hebben. Welk ultieme doel streven we na? Wat is de purpose van de organisatie of afdeling en hoe draagt de strategie bij aan het nastreven van deze uitdagende missie? Graag gaan wij samen met jou de uitdaging aan om jouw doelen te realiseren.
Wij werken daarvoor graag met het OGSM-model en zetten waar nodig het business model canvas in om samen tot de essentie te komen. We maken een lange- en middellangetermijn-roadmap en plannen concrete acties die we met elkaar gaan meten en evalueren.
De digitale strategie wordt minimaal één keer per jaar geëvalueerd (het liefst vaker) en onderdeel van de strategie zal ook zeker zijn in welke kadans de verschillende teams of jouw team hier actief tijd aan gaat besteden. Vuistregel is: hoe meer en vaker je hier aandacht aan besteedt, hoe sneller je doelen kunt realiseren. Ook weten we allemaal dat het speelveld zich continu en in hoog tempo aanpast. Mensen veranderen, behoeften veranderen, er zijn toetreders en ook de concurrentie zit niet stil.
Beginnen met het doel voor ogen helpt bij het formuleren van de digitale strategie. Dit helpt de focus op je eigen organisatie of afdeling te houden. Onze visie is de focus te houden op je eigen merk of bedrijf, de concurrentie laat zich niet voorspellen dus daar houden we ons zo min mogelijk mee bezig. We zetten in op eigen kracht en onderscheidend vermogen van je merk, producten en/of diensten.
We zetten tooling in om jullie te helpen samen doelen te realiseren en samen dichter bij het ultieme doel te komen. Samen bepalen we welke kanalen jullie hiervoor in kunnen of moeten zetten en welke rol de diverse afdelingen hierin hebben. We laten dit vooral door de mensen zelf bedenken omdat we geloven in de kracht van een bottom-up aanpak.
01
Eerst de basis. Hoe sterk is je merk, wat zijn de doelen wat zijn de doelgroepen. Hoe sterk staat de basis en wat is er nodig om klaar te zijn voor groei?
02
Welke wijzigingen zijn er nodig om de basis op order te krijgen? Platform? Server side tracking? Kanalen? In deze fase rollen we alle bevinden uit.
03
Doelen kunnen alleen worden gerealiseerd als er een sterk team staat dat voor elkaar door het vuur gaat. Alleen door nauw samen te weken kunnen we resultaat bereiken.
Ben jij het zat om bergen geld weg te brengen naar allerlei marketingoplossingen terwijl je niet voldoende return on investment ziet? Wij gaan graag met en voor je aan de slag met een gedegen marketing review. Op basis van data kijken diverse van onze specialisten waar het laaghangende fruit hangt. Daarna formuleren we met jou een langertermijnstrategie.
Welke kanalen passen er goed bij de product/markt combinatie en ben je op de diverse touchpoints aanwezig met je juiste boodschap? Ben je bezig met de juiste mix van marketinginitiatieven en kanalen voor het hoogste rendement uit bestaande of juist nieuwe klanten?
De wereld van (digitale) marketing wordt met de dag complexer. Nieuwe kanalen ontstaan, bestaande, succesvolle kanalen worden duurder en de consumenten of gebruikers worden steeds veeleisender.
Hoe gaat het nu eigenlijk met jullie marketingprestaties, wat moet je doen om meer rendement te behalen en wat kun je doen om meer marktaandeel te winnen? En misschien nog wel belangrijker, hoe weet je zeker dat je online marketing-partner of interne afdeling juist wel of niet goed presteert? Werk iedereen in silo’s? Of werken we juist als één team naar hetzelfde doel?
Wij geven met onze marketing review inzicht in hoe het nu gaat en wat er beter kan. Dat dit voordelen kan hebben hoeven wij je niet te vertellen, wat deze voordelen kunnen zijn vertellen we je wel graag.
Omdat wij niet geloven in het op spanning zetten van een samenwerking. Werkt het niet dan moeten beide partners in een samenwerking vrij zijn om te gaan.
Naast onze jarenlange ervaring aan de agency zijde hebben we ook voldoende ervaring opgedaan aan de kant van de merchant. Lekker met je voeten in de klei en weten wat er speelt in de dagelijkse praktijk. Zo kunnen wij met recht zeggen dat wij voor jouw het verschil kunnen maken.
Los van het feit dat we gedreven zijn om jullie bottomline positief te beïnvloeden, zien wij het als uitdaging om altijd competitief te blijven. Geen toren hoge consultatie fee's maar gewoon lekker samenwerken zonder het gevoel dat je opziet tegen de maandelijkse lasten. Daag ons maar uit, dan komen we vast tot een leuke samenwerking.
Omdat wij ervan overtuigt zijn dat er altijd winst te behalen is. Hetzij in omzet hetzij in kosten. Als jij als professional of ondernemer maar in staat blijft om jezelf aan te passen of je bedrijfsprocessen te herontdekken.
Ons team beantwoordt al je vragen en we zorgen voor een snel antwoord.
Copyright © 2025 Alle rechten voorbehouden.
Stuur een WhatsApp