Als je vandaag ergens een bericht plaatst dan is de kans groot dat die morgen al niet meer gelezen wordt. Gevolg is dat jouw bedrijf, jouw product of dienst snel wordt vergeten. Daarom is het zaak om met jouw bedrijf, product of dienst zichtbaar te blijven en goede content te blijven produceren. Zo val je op, gaan meer mensen je zien, gaan meer mensen je volgen en groeit je doelgroep / afzet markt. UnHyped kan jouw, met betrekking tot het produceren van content, volledig ontzorgen. Content as a service, met alle expertise binnen 1 partner ontzorgt UnHyped jouw met contentcreatie en content beheer.

Interesse? Lees snel verder.

Strategie vaststellen

Wie is jullie doelgroep? Wat is de gemiddelde leeftijd? Op welke kanalen is jouw doelgroep het meest actief? Allemaal vragen welke bij het bepalen van een strategie aan bod zullen komen en waar we antwoord op zullen moeten krijgen om een gedegen strategie op te stellen. Als er eenmaal een goede strategie is opgesteld gaan we over tot de uitvoer. Wat dit inhoud en hoe de professionals van UnHyped jouw hierin kunnen ontlasten lees je hieronder.

Contentcreatie / contentbeheer

Zoals hierboven al aangegeven is contentcreatie vandaag nodig om met je hoofd boven het maaiveld uit te blijven steken. Doe je het niet dan zal de concurrentie je ongetwijfeld gaan inhalen. Begin je er net aan dan is het een enorme opgave om goede content te schrijven en die toe te spitsen op het juiste kanaal, maar nog belangrijker, op jouw doelgroep. Bij unHyped creeeren en beheren we dagelijks content over verschillende kanalen heen.
Tevens maken we gebruik van een SEO influencers die blogs kunnen schrijven waarin jouw bedrijf, product of dienst naar voren komt. Op deze manier creeeren we een natuurlijke groei van jouw linkbuilding kwaliteit en ben je verzekerd van goede content.

Podcasts

UnHyped - Content as a service - Podcasts

Wil je beginnen met een podcast? Wij kunnen je helpen met het opzetten er van. Waar moet je om denken? Wat zijn de do’s & dont’s?
Wij maken al een lange tijd zelf podcasts en weten waar je zoal op moeten letten.

Naast het maken van een podcast moet een podcast na de opname ook afgemixed worden. Zo kun wij achtergrond geluiden wegfilteren, we kunnen pauze’s / verstoringen er uit knippen en kunnen we zorgen voor ene flitsende / pakkende intro om er voor te zorgen dat de gebruiker vanaf de eerste seconden geinteresseers is om verder te luisteren. Daarnaast is een sterke outro ook van belgnaomdat gebruiks die blijven onthouden en je ze daar bijvoorbeeld nog een keer kunt aansporen om je te ‘liken’, te volgen of je podcast te delen binnen hun netwerk.

Video

Wil jij je bedrijf, product of dienst middels een video presenteren? Wij kunnen video’s maken (eventueel met een drone) en wij kunnen jullie ook volledig ontzorgen in het afmixen er van. Een aantal hoofdpunten waar we om denken bij het maken van een sterke video:

UnHyped - Content as a service - Video

Iedere video krijgt een pakkende/uitdagende intro
Veel video’s worden na een aantal seconden al weg geklikt. Dat is zonde als je bedenkt dat de kijkers van jouw video het bereik van de video enrom kunnen vergroten door het te delen binnen hun netwerk of door het te voorzien van een ‘like’. In de basis is de opzet van een video natuurlijk altijd gelijk.
Een video moet een sterke intro bevatten welke voorkomt dat een gebruiker hem direct wegklikt.

Iedere video krijgt een inhoudelijk deel
In het inhoudelijke gedeeelde jij wat je wilt vertellen en wilt overbrengen aan de (potentiele) gebruiken / klant.

Iedere video krijgt een outro die blijft hangen en welke de (potentiele klant / gebruiker) aanspoort tot een actie
De outro is een krachtig laatste deel van je video waarin wij de kijkers nogmaals zullen aansporen om deze content te delen / liken.

Visuals

Visuele content is laagdrempeliger en het blijft langer hangen dan louter tekst. Wij maken daarom veelvuldig gebruik van of creeeren zelf visuals zodat de gewenst boodschap over jou bedrijf, product of dienst langer bij de (potentiele) klant / kijker blijft hangen. De kans dat een gebruiker daardoor op ene later moment weer interactie met jouw zal gaan opzoeken neemt daarmee aanzienlijk toe.

Blogs / SEO content

Tegenwoordig kunnen veel mensen zelf blogs schrijven om op die manier op te vallen bij hun doelgroepen met hun bedrijf, product of dienst. Maar is de kwaliteit wel hoog genoeg? Wordt er wel op een natuurlijke manier geschreven en niet louter voor de zoekmachines? Je kunt er voor zorgen dat je binnen Yoast (in het gaval van WordPress) alle stoplichten op groen hebt staan, maar heb je dan wel het juiste focus keyword gebruikt en vindt je potentiele doelgroep je dan wel? Daarnaast misschien nog wel veel belangrijker; loopt je tekst wel lekker? Is het lekker leesbaar en is het op een natuurlijke manier tot stand gekomen?

UnHyped - Content as a service - Blogs / SEO

Wil jij ook meer doen op het gebied van bloggen om op te blijven vallen tussen de eeuwige concurrentie? Neem contact met ons op en wij kunnen je hierin volledig ontzorgen.

Waarom wil je Content as a service?

Met UnHyped heb jij alle expertise binnen 1 partner en 1 loket voor al je content activiteiten. Je hoeft alleen maar met ons te schakelen en wij bespreken de mogelijkheden en gaan voor jou aan de slag. We houden daarbij de lijntjes zo kort mogelijk waardoor we in staat zijn snel te schakelen.

Met content as a service kunnen we een forse bijdrage leveren aan de natuurlijke groei van jouw bedrijf en we willen dit bewerkstelligen door een langere termijn visie als basis voor onze samenwerking te gebruiken. Interesse?