Je wilt als bedrijf meer gaan doen met marketing maar je hebt er niet genoeg tijd voor, te weinig kaas van gegeten of je wilt het gewoon simpelweg uitbesteden? De specialisten bij UnHyped kunnen jou hierbij uitstekend ontzorgen. Wat wij voor jou kunnen betekenen met Marketing as a service lees je hieronder.

Varen op basis van een marketing strategie

We gaan tijdens een eerste kennis met jou/jullie in gesprek over de te varen koers. Welke kanalen zijn goed om te gebruiken, wat is de doelgroep, wat is het budget en wat zijn de tijdskaders? Bij UnHyped kunnen we jullie in onderstaande aspecten ontzorgen.

UnHyped - Marketing as a service

Contentcreatie en contentbeheer

Ongeacht welk medium je gebruikt om onder de aandacht te komen bij je (potentiele) klant, er zal content gegenereerd moeten worden. Door deze content te genereren val je op in de massa. Potentiele klanten zien telkens jouw merk terugkomen met nuttige en interessant content over jouw bedrijf of de producten. Door de content op een juiste manier te beheren, te genereren en te publiceren wordt jouw merk als het ware in het netvlies van de potentiele klant gebrand. De specialisten bij UnHyped weten exact waar ze op moeten letten als ze deze content schrijven ( je leest dit artikel tenslotte ook ) en ontzorgen je hierin graag. Uiteraard kan de content afhangen van het te gebruiken / gebruikte kanaal.

Funnel optimalisatie / conversie optimalisatie (CRO)

Staat er al een webshop of is er net een nieuwe website / webshop gelanceerd? Dan is dat eigenlijk pas het beginpunt. Vanaf nu kunnen de funnels geoptimaliseerd gaan worden.

Alle grote jongens in het e-commerce speelveld zijn dagelijks bezig met conversie optimalisatie. Mooie marketing kreten? Volledig mee eens! Het zijn zeker mooie kreten, maar ze betekenen ook daadwerkelijk iets. Lees hieronder hoe wij jou hierin kunnen ontzorgen.

Wat betekend Conversion Ratio Optimization?

Conversion Ratio Optimization is eigenlijk niets anders dan; op basis van je huidige bezoekers proberen meer conversies te genereren. Door CRO toe te passen kijk je dus eigenlijk heel kritisch naar je klantreis. Op basis van een hypothese ga je dan een A/B-test opstellen en die doorvoeren op de website. 50% van de bezoekers van jouw website krijgt dan de huidige situatie voorgeschoteld terwijl de andere 50% een variant voorgeschoteld krijgt. Het mooie van een A/B test is dat deze altijd een uitkomst heeeft. Het kan zijn dat de uitkomst bijvoorbeeld aantoont dat je huidige situatie al goed genoeg is, in dat geval hoef je geen aanpassingen door te voeren. Het kan ook zijn dat juist de variant voor aanzienlijk meer conversie heeft gezorgd, dan is het wijs om dat te omarmen en dit als wijziging door te voeren.

Het optimaliseren van jouw funnels is zojuist begonnen!

Campagnes beheren (Ads, Social, Visuals, Influencers)

Binnen Marketing as a service gaan wij jou ook ontzorgen voor wat betreft het beheren van verschillende campagnes. Ons team van experts heeft kennis en ervaring in het opzetten en beheren van diverse campgnes, hierbij kun je denken aan Google Ads, Facebook Ads, LinkedIN, Pinterest enzovoorts.

Marketing as a service

Naast deze bekendere typen campagnes zie je de laatste jaren ook een enorme groei in de Influence marketing wereld.
Ook hierin kan unHyped iets voor jouw betekenen. Zo kunnen we blogs schrijven en die plaatsen op populaire websites met een link terug naar jouw website / webshop. Een hele mooie natuurlijke manier van linkbuilding welke bijdraagt aan jouw authoriteit (wat weer een onderdeel is om hoog te ranken op de zoekresultaten pagina’s van Google).

Zoekmachine optimalisatie

Als je organisch goed gevonden wilt worden in de zoekresultaten dan is het belangrijk om te kijken naar de factoren die daarvoor van belang zijn, en dat zijn er nogal wat. Zo is het niet Onze experts weten waar ze op moeten letten. Een kleine greep uit een bak met ‘regels’:

  • Teksten moeten goed leesbaar zijn en een goede opbouw bevatten
  • Er moet voldoende content op een pagina staan
  • Afbeeldingen moeten geoptimaliseerd worden en voorzien zijn van de juiste tags
  • Er moet een focus keyphrase zijn en die moet een x-aantal keer terugkomen op de betreffende pagina
  • Houd rekening met de weergave van jouw zoekresultaat in een zoekmachine
  • Als authoriteit is de kans groter dat je hoger in de zoekresultaten verschijnt

Ben ik je hier kwijt? Neem contact met ons op en wij ontzorgen jouw volledig met Marketing as a service.
Benieuwd wat we nog meer binnen ‘Marketing as a service’ doen? Lees snel verder.

E-mail marketing

Zolang als er internet is bestaat er ook e-mail. Veel bedrijfen onderschatten de kracht van e-mail marketing.
De specialisten van UnHyped kunnen al jouw e-mail marketing activiteiten voor jou verzorgen.

Uit onderzoek is gebleken dat e-mail in de lift zit. hieronder een paar headlines uit het onderzoek:

  • Gemiddelde klikpercentages zijn gestegen en staan gemiddeld op ca. 4,4%.
  • Gemiddelde openingspercentage van een e-mail is 30%.
  • B2C-mailings die rond het middaguur zijn verzonden, worden het meest geopend

Deliverables Marketing as a service

Als je kiest voor Marketing as a serive bij UnHyped dan doorlopen wij met jou een aantal stappen zoals hierboven omshreven. Sommige van deze stappen resulteren in een mijlpaal. Hierbij kun je denken aan een marketing strategie / uitgewerkte proposities, een contentstrategie en een contentplanning / contentkalender.

Marketing as a service resulteert ook in deliverables welke opvolging nodig hebben, hierbij valt te denken aan een goed ingerichte backend voor een Social of Google campagne. Een volledig ingerichte e-mailmarketing campagne of een reporting dashboard (op basis van Agency Analytics of Google Dashboard).

Waarom wil je dit?

Marketing as a service bij unHyped geeft jou meer tijd en ruimte om te focussen op zaken waar jij zelf warm van wordt binnen jouw bedrijf. UnHyped zorgt voor jouw marketing. Met alle expertise binnen 1 partner ontzorgt UnHyped met marketing as a service jullie volledig op het gebied van alle marketing activiteiten.

Wij gaan voor een natuurlijke groei van jouw bedrijf en willen dit bewerkstelligen door een langere termijn visie als basis voor onze samenwerking als uitgangspunt te gebruiken. Doe je mee?